בעולם של ימינו, אין דבר יותר חשוב ממדיה חברתית. המדיה החברתית כבר הפכה לאחד השחקנים המשמעותיים ביותר בתחום השיווק הדיגיטלי, וכיום אין עסק שמכבד את עצמו, אשר אינו פתח לעצמו עמוד עסקי בפייסבוק, המלווה את אתר הבית שלו, ומושך לשם לקוחות ולידים על ידי קמפיינים ממומנים וחשיפה אורגנית גם יחד.
כשמדברים על רשתות חברתיות, מדברים בדרך כלל על אינסטגרם, פייסבוק, פינטרסט, טוויטר, גוגל פלוס ויו-טיוב. אבל אין ספק שהרשת החברתית המשמעותית והתוססת ביותר, זו שמקבלת הכי הרבה טראפיק, היא כמובן רשת הפייסבוק. רשת הפייסבוק הייתה הרשת החברתית הראשונה לזהות פוטנציאל עסקי אדיר בתוכה, וכיום ניתן להפיק מגוון של קמפיין לידים בפייסבוק המבוססים על מימון ועל חשיפה.
קמפיין לידים בפייסבוק
כל עמוד עסקי בפייסבוק, ובכלל בכל רשת חברתית, צריך להיות מעניין והכי חשוב – לקלוע לשפה, לאווירה, לכוונות ולתרבות של קהל היעד. אבל מעבר לאיכות העמוד העסקי שלכם, אתם צריכים גם להשקיע בקמפיין לידים בפייסבוק, או במילים אחרות, בקמפיין ממומן.
קמפיין לידים בפייסבוק יסייע בידכם להגיע לקהל יעד בעל פילוח נכון ומדויק הרבה יותר ("טירגוט" בשפה המקצועית), יסייע בידכם לקבל חשיפה גדולה יותר, ויסייע בידכם גם לקבל הרבה יותר לייקים, טראפיק, ובעקבות כך גם המרות רבות יותר.
עמוד בית מול עמוד פייסבוק
אין ספק שכל עסק צריך אתר אינטרנט מתוחזק ופעיל, על מנת לשווק את עצמו בצורה נכונה וטובה יותר. אתר אינטרנט עסקי זה אחד הדברים החשובים ביותר באסטרטגיה השיווקית שלכם, ואין לזלזל בו. מדובר באחד הדברים החשובים ביותר לעסק שלכם – מדובר למעשה בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם. העמוד החשוב ביותר באתר האינטרנט שלכם הוא עמוד הבית, אליו הלקוח נחשף בראשונה.
אז מה ההבדל בין עמוד הבית לעמוד בפייסבוק אתם שואלים? יש הרבה הבדל. אמנם כבודו של עמוד הבית במקומו מונח, אבל אתם חייבים להכניס את שחקן החיזוק של העמוד העסקי שלכם בפייסבוק. לעמוד העסקי נחשפים יותר אנשים משום שהוא מופיע ב"פיד" שלהם, והם נחשפים אליו באופן טבעי ואורגני, כחלק מהשיטוט שלהם בפייסבוק. באמצעות עמוד הפייסבוק אתם יכולים להיות יותר רספונסיבים, לדבר עם הלקוחות שלכם, להוסיף לינקים ותגובות באופן הרבה יותר פשוט ויעיל, והתחזוק של עמוד פייסבוק הוא לפעמים הרבה יותר זול מהתחזוק של עמוד הבית. בעמוד הפייסבוק תוכלו לעשות דברים שאתם לא יכולים לעשות בעמוד הבית – דברים שמתאימים לאופי של הרשת החברתית, כגון: הגרלות, תחרויות, חידונים ועוד. הכול בהתאם למטרה שלכם.